Tuesday, December 1, 2009

sweet dreams

sweet dreaaamm, or a beautiful nightmare
aha aha

time-time tengah baca physic, time tu la turun wahyu nak blogging. hoho anyway i got a very inspiring dream. its kinda bagi idea what am i going to do in future.
i dreamt that im going to be a Pilot! hohooho oh oh hanna was in my dream too. she was a pilot for french punya airlines and we're sooo hot. not to imagine that im wearing a 5 inch heels ngan stewards keliling pinggang offer nak tolong angkat bag. fooosshhhh gila macam videoclip. ohhh heaven. hahah

oh ya, and last time my mother said that she had this weird dream that im going to get married. its soo scary ok my mom kata my wedding buat kat stadium mppj ngn tema warna hijau and she actually saw 'my husband'. im kinda like omg omg camne rupa dia? handsome? tall? ada misai? or or isit one of my friends? =O
ohh tidak, my mom said that he was not bad looking, and definitely bukan naj,jabir,syamir,waimeng or fadzil, hehehe
tak gelap tak putih, veryy tall, and kaya.(kaching kaching) but rasanya dah takde parents coz kat dalam mimpi tu takde pon nmpak dorang. takde parents? sama ada anak yatim or cinta dihalang oleh ibu bapa? ohohooh creepy.kalau jumpa tepi jalan laki tu my mom boleh tujukkan ok coz muka gila clear.

and bukan itu sahaja, both of my sis dapat mimpi yang sama kott as in mimpi that im going to get married. but in that dream muka laki tu cam tak nmapk. booo...

ohh gosh hahha tetiba rasa excited. haha spm belom abis dah pikir bukan-bukan
but anyway,cakap pasal orng indon angkat pasir, ada banyak kat depan my house skarang since im going to have new neighbour.oh yeahh not to mention that there are two hot guys kat umah tu!

wohooo. me and my sister did some investigation about them and rupa-rupanya, mereka itu merupakan interior designer yang buat some renovations on that house. =( they will be gone bila umah tu dah siap. nooooooo..tak sempat nak stalk diorng. hahah

sekarang asyik hujan tak boleh nak jogging.
omg dah tahap merepek dah. have to study rite now. manalah tau boleh jadi pilot.hahahha

ciou people..

No comments:

Post a Comment