Wednesday, January 13, 2010

HIATUS

its been a while i went on hiatus.
wanna separate myself from the world, the people and all
so i decided to put my phone away, not away la but merata2
and try to not look at it.bila phone di atas, saya di bawah. bila ke dapur, phone di bilik

suddenly i got a phone call from my aunt,
"mimi tinggal phone kat handbag aunty eh?"
ohh hahah i didnt realised it at all..
no wonder dah 2 hari tak dengar bunyi..
BUMMER i doubt nobody wants to call me ponnn
hahaha

bleghh no communication for how many days.sampai my aunty datang umah balik. so if u guys ada kol or sms mms ke apa for these past few days, if im not mistaken masa ari ahad kot my aunt datang umah. sorry morry tak angkat balas sume. if ada la..haha tetiba rasa sngt unwanted

ps: klau sesape nak berkomunikasi fb jela but fb depends on mood hahah sesuka hati je. orrr call my hse phone. but my hse phone dah takde line so tak leh nak kol balik.orrr kol la my sis ke ayah ibu.

No comments:

Post a Comment